Cumartesi, Haziran 03, 2006

GÖZLÜGÜMÜ UNUTTUM / SAKAMAKA...


Uzun zamandir maratondayim, sakamaka ! yarim asiri gecti.Bir bakiyorum bu yarista geride kalmisim.Bir hamle yapiyor, öne geciyorum.Bu telasta benle basliyam bazi dostlari da kaybediyorum; sakamaka ! yorucu degil desem yalan söylemis olurum.
Baslangicta seyircim coktu : Dedem,Nenem,Anam, Babam,Hala, Teyze ,Amca, Dayi,velasil tüm sülale ne alkis ne tezerruhat, sakamaka ! sonra tek tek kayboldular.
Bir ara genc bir kiz yanimda kosmaya basladi, sonralari gencler katildi bu maratona ne kosus bu Allahim; sakamaka ! bir ara baktim ; yanimdaki kiz gencligini sormaya basladi bana ! genclerin de , genclerini göstererek.
Diyecek bir sey bulamadim. Son kelimileri mirildandim ; sakamaka ! Bilmem hic farkina vardiniz mi ? Bu maratonda gece de kosturuyorlar adami, kadini; sakamaka ! Bazen insanin gülesi, aglasi geliyor.Düsen kalkani
görünce. Hele hele o ter icinde kalmisken sagdan soldan dökülen buz gibi sular yokmu tepeden asagi ; sakamaka !
En cok bir de neye kiziyorum biliyormusunuz ? O kürsüden ne söyledikleri anlasilmayan adamlara.Agizlar da borazan yorulmuyorlar da; sakamaka ! Cok sükür bazen iki bazen de dört sene de bir karsilasiyorum o seslerle. Tabii ben kosuya devam. Bir ara söyle bir bakayim ne yol almisim diye . Tuuu unutmusum gözlüklerimi, secemiyorum artik ne katetdigim yolumu.Eh böyle olunca ileriye bakmaya da cesaret kalmiyor; sakamaka!
Aman dostlar Maratona baslamadan evvel alin gözlüklerinizi yaniniza yoksa sizde olursunuz ilerde, benim gibi;
sakamaka ! ortada.

Gününüz Maratonunuz günlük güneslik olsun.

Saygilarla.

Hiç yorum yok: