Çarşamba, Haziran 07, 2006

KAYIKCININ RÜYASI...


Uzun bir geceydi.Ben ay isiginda yanliz kayikci.Cektim kürekleri sabaha dek, kanallar kivrim kivrim.Biribirine baglanmis.Sehirler gördüm isil isil O sehirlerin köprü altlarindan gectim.Tuna'nin durgun sulari beni Karadenize oradan da Istanbul'a .Sabahin isiklari gözümde parildiyor.Cektim sandali ,Ortaköy'e.Üstadin masasinda cayimi yudumladim.Daldim bogazin mavisine düsledim Yorgun savascinin bahcesini.Bir edebiyat asiklisi vardi, beyaz sayfalarda belki bu sehirde,Belkide Anadolunun baska kösesinde, bir yazdigi siiri mirildandim.Küreklere asilip Marmara dan, Dardelene dogru yol aldim.Özletmisti cici kizim kisa da olsa.O ne deli kiz yasam dolu.Yolum uzun dostlar,daha Izmir'e nerelere , daha nerelere. Sarp kayalari ,ince parmaklarla resimlere döndüren kizimi, Anadolunun kücük kasabasin da ki delikanliyi düsündüm.Su' yun küreklerden cikardigi sesiyle kizilderili öyküsü anlatan kizim düstü aklima.
O benim kayigim.Ben kayikci, gece uzun, gündüz uzun hayalde olsa ,rüya da,bir an da, yolculuk güzel siz güzel.

Sevgilerle.

Hiç yorum yok: