Cumartesi, Haziran 03, 2006

ZEYNO ANNE / PARMAK COCUK...



15 gündür masamda bir yazi vardi.Benim oglan birakmis bak baba yazida yanlis kelimeler varmi diye ; kagitlarin arasina karismis bu gün okudum.

Insanin kalbi firtinalar dolu, bir derya gibidir.Käh eser, käh da durulur.O an ; bu yaziyi okuduktan sonra benimki de duruldu.O derya ya bir damla düstü, yayildi daire daire her biri bir ani, bir öykü oldu.

Neden bu baslik derseniz ? Aklima Zeyno anne nin anisi geldi. Onun da anisinda bir Parmak cocuk vardi.

Zeyno annenin öyküsünü okumussaniz Yorumlar bölümün de ki Parmak cocuk bu asagida yazicagim yaziyi yazmis.

25 senenin üc senesini vataninda gecirmis o parmak cocuk.
Bir ögretmeni varmis, ücüncü sinifa kadar okutmus.Öyle okutmus ki, bu üc sene icersin de Vatan sevgisinin ne oldugunu icine yerlestirmis.Sonra gene o parmak cocuk gurbete dönüs yapmis.

Bende karar verdim hic düzeltme yapmadan, size aktaracagim.Parmak cocugun yazisini :))

Günes yeniden dogdu bir tanem, Gazeteler dolu ölüm mansetleriyle, askerlerimiz yorulmaksizin, savasiyor bu vatan icin. Analarin gözü yasli, kaybettigi Mehmet' cik icin. Deniz bu gün durgun birtanem, icim cok hos ! Anamdan mektup geldi beni sormussun ; nasilim diye.Camura bulanmis, duruyorum düsmana karsi, sen rahat uyu diye.
Az kaldi bir tanem, merak etme yakin da sana gelecem. Dualarim coktur umarim sarmazlar beni bayraga, koymazlar cansiz vücudumu, senin önünde o güzel topraga. Hatami, iyimi bunu bilemem vatan sevgisi yüzünden sana kacip gelemem. Yine zaman gelecek oturacagiz.Denize karsi bir tanem.Izliyecegiz o güzel manzarayi.Balikcilar uykusuz, dolduracaklar sandallari. Düsman uyumuyor bir tanem, bizim gibi, kursun kapladi yüregimi, söz veremem sana ölmiyecegimi.Vatan sag olsun Vatan. Siz rahat uyuyun, biz raziyiz, canimizi vermeye.
Andimizdir : ) Vatanimizi, Anamizi; sizi sevmeyi.
A.Fahir Erdil.
Gozlerim doldu ! sag olasin ögretmenim dedim gönülden, böyle egitmissin kisa zamanda payidar olacaktir bu Vatan.
Sizler var oldukca.

Saygilar.

Hiç yorum yok: