Pazar, Haziran 18, 2006

BABALAR GÜNÜ...



IYIKI VARSIN ELLERINDE KENDIMI HUZUR ICINDE BULUYORUM BABACIM
Bu gün babalar günü seni cok seviyorum.Seni annem kadar cok seviyorum,senden
cok seyler ögrenecegim.Senin baba'nin sana ögrettikleri gibi,sen yanimda oldukca korkunun ne oldugunu bilmiyecegim cünki sen varsin,annem var.Annem bana her zaman senin icin evimizin diregi diyor.Söz babacigim büyüdügüm zaman bir anne ile evin diregi olacagim.Annem diyor ki: Bir gün bizlerde bizi bekleyen annelerimizin, babalarimizin yanina gidecegiz.Ama unutmayin sizleri hep sevdik, hep sevecegiz. Yaaaa Babacim annem diyor hep bunlari.Babacigim buradan ,babalik sifatini kazanmis diger bütün babalarinda bu gününü kutliyabilirmiyim ? Ne de olsalar onlarda ister burada isterse babalarinin yaninda olsalar tipki senin gibiler.Seni ve bütün Babalari cok seviyorum....
Ben Babalar hediyemi e maili actigimda aldim :))
Maclar esnasinda aklima gedi.Galatasaray macinda agaclara tirmandigin.Bugün Babalar günü, arkadaslar hadi bagiralim mi?Benim de bir babam var; benimde.Motor hastaligim ondan,Siir sevdam ondan,yanimda dir, o yanimda.Arkadaslar sarilalim babamiza, onlardir dururlar, hep arkamizda.Olursa bir derdimiz, onlardir kosan yanimiza.Babamizdir onlar babamiz.Bagirirlar bize istemeden, öperler bizi, biz görmeden,kizarlar bize, bizi sevdiginden.Benimde bir babam var bir babam.Zordur bunu yazmak aglamadan, baba olmadan babayi anlamadan, kizarim sana, seni anlamadan.Benim de bir evladim olursa, ögrenirim baba olmayi !Babamdan.Babalar günün kutlu olsun baba, elbette bende senin gibi bir baba olurum, öyle bir babaki evlatlari icin canini düsünmeden feda etmeye hazir olan bir baba.
Seni seven oglun Fahir
Hediyemi diger babalarla paylasmak istedim saygilar bütün babalara.

1 yorum:

reality dedi ki...

Bütün rahmetli babaların toprağı
bol olsun..huzur içinde yatsınlar !
Sevgilerimle,
sunny