Salı, Ağustos 08, 2006

BIR TUTAM HAYAT...

MySpace Layouts


Bir Tutam Hayat diye bir blog nasil dogdu ? Hepimizin blogunun bir baslangici vardir.Belki de onun cok güzel bir anisida vardir.Hic bilmeyiz.Tesadüfen tanir veya sizin blogunuza gelen bir komentle birbirimizi tanir yazisiriz.Bazen birbirimize kizar,bazen onlarla aglar,onlarla güleriz.Tipki büyük bir aile gibiyiz.Zaten bir yazimda bunu anlatmistim.Esas ben nasil bu bloga sahip oldum.Onun hikayesini anlatmak istiyorum.Internette bir seyler ariyordum.Bir kac yaziyi tikladiktan sonra karsima bir blog cikti.Yaziyi okudum cok hosuma gitmisti.Sonra altinda bir bölüm vardi.Yazinin devami diye orayi tikladim.Bir de bakayim ki yazinin yorum kismi cikti karsima.Bir kac kisi yorum yazmis.Ben de dururmuyum bende karinca kararinca bir seyler yazdim.Tikliyorum bir türlü benim yorum gitmiyor.Bana bir bloga sahip olup olmadigimi soruyor.Artik tik tik lar pespesini kovalamaya basladi.Almanca da yaziyor.Orayi doldur burayi doldur derken Erdil'in Günlügü dogdu.Inat inat illa da o yorumu yazacaktim.Eh artik bir blogum

vardi.Tam yorum icin siteye girdimki bu seferde yeni bir yazi var.Ben öteki yaziya yorum yazicaktim.Geriye dogru yorum olurmu olmazmi derken ben yorumumu yazdim tabii anonim.Daha benim blog tamamlanmamisti.Merak ettinizmi.Bir Tutam Hayat'in Annesi kim.O olmasaydi belki bu günlük olmiyacakti.Onun icin o güzel blogun sahibine buradan bu blogun dogmasina sebep oldugu icin kocaman bir tesekkür etmeyi borc sayiyorum.Cok tesekkürler HANDAN DEMIRALP. Cok tesekkürler TIRMIK IZI.

Sevgilerle.

Hiç yorum yok: