Pazar, Ağustos 20, 2006

SOHBETTE KONUSULANLAR...





Bahcede sohbet cok derindi kulak kabarttim konusmalara duyabildigim kadar :))
b a v e r …
Erdil Baba, o fotoğrafı koymakla ne iyi etmişsin...bir de soru oturtmuşsun..dünya da böyle bir fotoğrafa ihtiyaç duyan başka bir ülke var mıdır diye..vallahi haklısın...bu lanet kazalarda şampiyon olduğumuza göre herhalde sorunun cevabı da kendiliğinden çıkıyordur...
Ayda …
Erdil Bey;Dönüp dolaşıp sorumluluk sahibi olma meselesine geliyoruz her konuda.İnsan olma sorumluluğunu bilip taşıyabilirsek,ona uygun davranışlar sergileriz.Bencil,adam sendeci,kahramanca,küstah davranışlar göstermek istemeyiz dört teker üstünde olduğumuz zaman.Daha çok hayata karşı mağlup insanlardır bana göre trafikte canavarlaşanlar.Bak bunu başarabiliyorum üstüne üstlük hepinizin hakkından geliyorum diyebiliyorlar direksiyon ellerindeyken.
Herzaman teyakkuzda olmalıyız maalesef,umut taşımalı mı hala bilmem?!
Oya Kayacan …
Biz eğitimimizi lunaparkta alıyoruz sevgili Erdil Bey. Ehliyetlerimiz de İl Eğlence Müdürlüğünden veriliyor, İl Cenaze İşleri Müdürlüğü tarafından da geri alınıyor. Yılların lunaparkçı tecrübelerinin katkısı ve allah allah nidalarıyla çıktığımız yollarda sağdan soldan estarabimlediğimiz kadar estarabimliyoruz. Estarabimleyemediğimizde trafik ve kasko sigortalarımıza başvuru yapıyoruz. Çarpışma anını küfürsüz, dövüşsüz atlatabilmek için; her ne olmuşsa olsun, vuran şahıslara, "ellerinize sağlık yani bu kadar olur, fevkalade vurdunuz," demeyi ihmal etmiyoruz.
vintage biscuit …
ehliyet kemeri takmanin delikanliligi bozdugu varsayilan bi ulkede
hiz yapmanin hava atmak oldugu bi ulkede
araba sollamanin insanlar uzerinde bi haz yarattigi bi ulkede
alkol bana koymaz diyip trafige cikilan bi ulkede
bu kadar kaza normal degilmi arkadaslar ???
zeyno Anne …
Erdil Bey, ne kadar haklısınız! Trafikte tüm yollar benim, nasıl istersem öyle mantığında o kadar sürücü var ki.Ehliyet bir şekilde alınıyor da önemli olan o sorumluluğu taşıyabilmekte. Yollar alkollü, sadist insanlarla dolu. Bir de yarış yapanlar var, ne ışık dinliyorlar, ne yaya.Böyle bir kazadan da kılpayı kurtulduk, yanımda çocuklarım vardı. Arabaların plakasını bile alamadım öyle süratliydiler.Kendi canlarını düşünmüyorlarsa bilemem ama ya tehlikeye attıkları diğer canlar?....
nicomedian …
Burası Türkiye ve burada yanlış doğruyu kovar. Köre ehliyet verilen ülke de burası değil mi?
ve hep bir agizdan : tüm inananların kandilini kutluyorum.

Sevgilerle.

Ha yorum mu hepinize beklemeyin.Yukardaki filmi bir seyredin hep televizyon haberlerinden seyredecek degilsinizya bir de benim tv.den seyredin.

Hiç yorum yok: