Cuma, Ağustos 04, 2006

PAZARIN SOHBETI...

Myspace layouts



Haftalar aylar,derken bir bakmissiniz.Sene bitmis.Kayipta olan biz gitti ,ömür den gene 1 yil.Bazen düsünüyorum da.Her zaman degil, arada bir.Neleri atlamis, neleri görmemis.Neleri de yapabilmisiz diye.Dile kolay koca bir sene, cabuk geciyorda analize kalkinca iki misliymis gibi geliyor zaman.Dün Hastane ziyaretinde idim.Sabahleyin bir telefon aldim.Babam hastanede Hakki amca diyor du.Beynimden vurulmusa döndüm .Memleketlim di.Burada 40 seneye dek arkadasligimiz olmustu. Beraber iyi günler, kederli günler, sen sakarak
günler.Cocuklarimiz.Bizlerle büyümüs.Beraber Dede olmustuk bile.O arkadasim hastanedeydi.Kostum gittim yanina uyuyordu.Sanki odaya girisimi hissetmis gibi gözlerini acti.
Yataginda dogruldu bakistik.Masallah iyi görünüyordu.Hayrola moruk dedim.O sensin dedi icime biraz su serpildi.Gel asagiya inelim,Bahceye ciktik bir banka ilistik hayrola dedim.Sorma ya dedi 7 saat ömrümden silindi.Nasil yani? Sorma dün kiz telefon etti.Baba gel Kuru Fasulye pisirdim, hemde senin sevdigin usulden.Candir Fasulyesine dayanamaz.Kalkmis binmis arabasina bir sokak gittikten sonra.Arabayi bir kenara cekmis camdan kafasini cikarmis.Yahu ben neredeyim.Burasi neresi, kizima buradan nasil gidecegim demeye baslamis.Hemen cep tlf'nu ile kizini ariyarak.Sokagin ismini vermis,nasil gelecegini sormus.Bizim kiz önce Babasinin dalga gectigini sanmis baba diyip telefonu kapamis.Benim canim arkadasim tekrar yola cikmis .Evin önünde duracagi yerde bir u yaparak bir baska istikamete dogru yol almis.Sonunda bir kafateryanin önünde durup iceri girmis.Bir gazoz söylemis afiyetle onu ictikten sonra tekrar kizini aramis.Bu sefer kiz merakla baba sen neredesin diye sormus o da kafateryadaki garsona telefonu uzatarak adresini söylemesini istemis.Bütün hikayesi bu, daha dogrusu hatirladigi bu.
Devami kizindan:) Telefonu kapatip hemen adrese Cankurtaran la gittim Babam öylece oturuyordu.Hemen ilk yardim.Yüzüne hava maskesi takilip.Beyin kanamasi süpesiyle dogru ilk yakin bir hastaneye, oradanda tomografi cekilmek üzere bir baska Hastaneye sevk ediliyor.Benim dostum 7 saat sonra kendine gelip uyaniyor.Ben neredeyim diye.Bu arada uyanik oldugu halde hayatinin bu yedi saatini hicmi hic hatirlamiyor.Yapilan bütün arastirmalarda herhangi bir rahatsizlik da bulunamuyor.Simdi bizim eski dost gayet iyi.Neseli espirik.Ama biraz eksik, arama icersinde o kaybolan yedi saat.Devamli onu ariyor.
Söyle bir düsümdümde o kaybolan 7 saat icinde neler oluyor.Kac canli bu Dünya ya geliyor.Kac canli terk ediyor.Saymakla bitmez.Neler yapilamazki o 7 saat icersinde söyle bir düsünün.Sizler kaybolan bu zaman icinde neler yapabilirdiniz..
Kalin saglicakla.
Agar agar cöker
Karsi kiyinin üstüne
Karanlik.
Bir yudum su
Anilarda sarkimiz
Gözlerimizin feri sönmüs.
Geri dönmek isteriz
Akinti sürükler
O günden senelere
Bir bakis mechule
Öteki kiyinin üstünde karanlik
Yetermi ömür , bu arayis.
HAE

Hiç yorum yok: