Pazartesi, Ağustos 28, 2006

KARA DELIK





Uzayda bir kara delik vardir.Nedir bu kara delik diye soracaksaniz.Öylesine bir kara delik iste.Ne bulursa yutuyormus.Binlerce ilim adami yillardir bunu cözmek icin ugrasiyorlar.Banane diyeceksiniz. Ilk okudugumda da ben de aynen banane dedim.Amma velakin sonra sonra bu kara delik hep karsima cikti.Ben kactim o kovaladi.Bir gun Izmirin göbeginde cikti.Ici su dolu sekilde koca bir aileyi yuttu.Sonra irili ufakli sekilde cikti karsima.Bizim evlatlarimizi yutmaya basladi.Iste o zaman beni fena halde kizdirdi.Bu ne lanet kara delik su son yillarda yuttugu insanimin sayisini unuttum artik.Dünde karsima Ankara Cevresinde cikti,koskaca bir aileyi yuttu.Sayin Dünya ilim adamlarina ve Türkiye de bu konuda uzman ilim adamlarina buradan sesleniyorum.Bu kara delige karsi bir önlem caresi varmi ?.......
Giden benim insanim, benim canim,Sayilar az da degil.
Lütfen Sayin Hökümet büyüklerime buradan sesleniyorum.Lütfen Yurdumuzu saran bu KARA DELIKLERE bir care bulsunlar.Allah göstermesin nerede cikacagi belli olmuyor.
Yetkililer artik yukarda yazilanlari bir komedi seklinde seyrediyorlar.Ölenlere bas sagli diler geride kalanlara Allah kuvvet versin.Bu kacinci kim kimi cezalandiriyor.Sorumlu olan en bastaki yerini bir baskasina devretmedigi müddetce.Bir günah kecisi bulunur.O da ne oldugunu bilmeden.Iceri ya girer ya da girmez.Can pazari bu yeterrr.Kanalizasyon kapagini acik unutursun ufacik cocuk ölüp gider.Cukuru acarsin yagmur yagar adam arabasi ile karada bogulur.Caddenin ortasina
8 metre derinliginde cukur acarsin bir barikat koymazsin.Sayin Savci ilk önce Karayollarindan sorumlu Müdürü iceri attirsin sonra tahkikata baslasin.Bak o zaman nasil iplik sökügü gibi hersey ortaya cikiyor.O simdi degicekki filanca Belediye sorumlu.Belediye mütahidi,Mütahit,sorumlu mühendisi sonun da yolu kapamayi unutan amele kardes.Hep öyle olmuyormu.Sorumlu vatandas gel sana Avrupa da bu isler nasil oluyor anlatayim.Orada da cukurlar acilir.Orada da yol tamirati yapilir.Orada da yollar cöker.
Önce adam tedbirini alir isiklandirir basina adam koyar.Gece isiklandirma lambalarinin calinip calinmadigi pilleri veya gazyaglari bitmisse sabah kadar kontrolünü yapan görevlisi vardir.Niye biliyormusun orada en pahali en mukaddes sey can dir.Bir hata oldugu zaman en tepede kimse ondan baslarlar temizlige.Eller uzayda Kara delikle bizse yollarda ugrasiyoruz.Birak Avrupali olmayi.Önce insan olmayi ögrenelim ki insanin kiymetini bilelim.
Saygilarimla.

Hiç yorum yok: